V reakci na jarní šíření Covid-19 a vládní opatření omezující pohyb obyvatel a provoz organizací cestovního ruchu agentura CzechTourism v létě spustila marketingovou kampaň na podporu domácího cestovního ruchu #světovéČesko. ČSKS své komunikační aktivity v letošním roce na tuto kampaň napojil a seznámil české turisty s širokou nabídkou atraktivit ve všech regionech České republiky.

Obsah tvořený ve spolupráci s destinačními agenturami, držiteli certifikátu kvality „Q“, se objevil v následujících médiích a pořadech:

  • TV Nova
    • Loskuták na výletě – unikátní letní speciál pořadu Rady ptáka Loskutáka. V 11 dílech byly představeny top priority jednotlivých regionů ve 4–5 reportážích v každém díle.
    • Snídaně s Novou – od června do listopadu se diváci mohou seznámit se zajímavostmi ze všech českých koutů díky reportážím točeným přímo v regionech.
  • Česká televize
    • Toulavá kamera – ve 14 reportážích dostaly české regiony možnost představit divákům pořadu místní atraktivity.
  • TV Seznam
    • V televizi byly umístěny sponzorské a televizní spoty s českými osobnostmi inspirující k cestování po České republice. Spoty běží v TV od června do prosince.
  • Frekvence 1 a Evropa 2
    • V rádiích byly odvysílány reklamní spoty a od června do listopadu probíhají týdenní soutěže.

V rámci podzimní kampaně #světovéČesko se ČSKS zapojí i do venkovní reklamy, jako jsou plakáty na nádražích, rámečky ve vlacích nebo spoty promítané na LED obrazovkách. Mezi další formáty podzimní kampaně budou patřit články na online portálech a články v tištěných B2C a B2B časopisech.

Více na: www.csks.cz/cs/propagacni-aktivity