Český systém kvality služeb vedl od listopadu 2019 do února 2020 rozsáhlou mediální B2C kampaň. Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o Českém systému kvality služeb (ČSKS) a značce „Q“. Za cíl si kladla také motivovat uživatele služeb k vyhledávání takto označených organizací. Součástí kampaně byly soutěže a reklamní spoty v televizích a rádiích i reportáže natočené ve spolupráci se subjekty certifikovanými ČSKS.

O ČSKS se mohli diváci dozvědět v České televizi, ČT sport, v TV Nova, posluchači na reklamu mohli narazit na Frekvenci 1, na Evropě 2 a Hitrádiu. Rozsáhlá kampaň běžela také v Televizi Seznam včetně její online verze Seznam.cz. Na ČT sport byl vytvořen pořad Hory horem pádem, který mapoval sportovní lyžařská a trialová střediska po ČR (pětiminutové pořady).

Kampaň byla propojena s portálem Kudy z nudy, kde vznikla samostatná sekce Cestujte s Q.

Podívejte se v přiloženém souboru na konkrétní rozpis toho, kde všude kampaň probíhala.

Více na www.csks.cz/cs/propagacni-aktivity